میوه

مترجم

تبلیغات
آخرین ارسال های انجمن
کمی طاقت داشته باشید...
عنوانپاسخبازدیدتوسط
0547hamid58
01254hamid58
0131hamid58
0162hamid58
0117hamid58
0119hamid58
0141hamid58
0140hamid58
0241zeinab
0228zeinab
0754zeinab
0321zeinab
0297zeinab
0276zeinab
0289zeinab
0275zeinab
0305zeinab
0254zeinab
0248zeinab
0260zeinab

آموزش گام به گام “ژله سورپرایز قلبی” را با هم بیاموزیم
تعداد بازديد : 184

آموزش گام به گام “ژله سورپرایز قلبی” را با هم بیاموزیم

آموزش گام به گام “ژله سورپرایز قلبی” را با هم بیاموزیم

ژله سورپرایز انواع مختلفی دارد. شکل قلبی این ژله حالت رمانتیک و احساسی به آن می‌دهد و برای مناسبت هایی مثل ولنتاین، تولد، سالگرد ازدواج و مناسبت‌های مهم دیگر گزینه مناسبی است. این سورپرایزها به قدری ژله شما را زیبا خواهند کرد که علاقه بیشتری به میل کردن آن خواهید داشت.
ژله یکی از دسرهای خوشمزه ایست که اکثر افراد به عنوان دسر برای مهمانی های خود درست می‌کنند. درست کردن ژله نکات و ترفندهای خاصی دارد که با دانستن آن‌ها کار شما بسیار راحت تر می‌شود در این مطلب علاوه بر آموزش ژله سورپرایز بسیاری از نکات و فوت و فن‌های درست کردن حرفه‌ای ژله را برای شما توضیح می‌دهیم.

دستور عمل تهیه یخمک میوه ای
تعداد بازديد : 59

دستور عمل تهیه یخمک میوه ای

مواد لازم :

  • میوه یخ زده مانند انگور بدون هسته،گیلاس بدون دانه و توت فرنگی : 450 گرم
  • شکر : 30 گرم
  • آب لیمو ترش : یک عدد
  • یخ بزرگ : 6 عدد
  • نعناع : جهت تزیین

22,500 تومان

درب رادیاتور تیبا رویش

ادامه مطلب
تاریخ انتشار : 1400/06/07 ساعت: 17:48

سیب و خواص جادویی این میوه بهشتی
تعداد بازديد : 175

سیب و خواص جادویی این میوه بهشتی


آزمايشات علمي نشان ميدهد که سيب به علت داشتن ماده اي به نام پکتين باعث کاهش کلسترول مضر خون ميشود ، البته اين خاصيت سيب تنها به سبب پکتين نيست و در واقع پکتين همراه با ساير مواد موثر در آن باعث کاهش کلسترول ميشود.

خواص آلبالو
تعداد بازديد : 239

خواص آلبالو

آلبالو میوه‌ای که برای بیماران قلبی و روماتیسمی فوق‌العاده مفید است و زیبایی و طراوت خانم‌ها را تضمین می‌کند.کشت آلبالو در کشورهایی که تولیدکننده آلبالو هستند روز به روز رو به توسعه است. ایتالیا و آمریکا جزو اولین کشورهای تولیدکننده آلبالو هستند و بیش از ۲۰۰ هزار تن هر ساله میوه آلبالو دارند، بعد از ایتالیا در اروپا کشور آلمان است که محصول سالانه آن به ۱۵۰ هزار تن می‌رسد.
درخت آلبالو اصلا در ایران بوده است و از ایران به کشورهای دیگر رفته و کشت شده است. منطقه‌ای که در قدیم درختان آلبالوی فراوان داشته در منطقه وسیعی از آناتولی ترکیه تا دریای خزر بوده است.
در حال حاضر در مناطق مختلف ایران درخت آلبالو و میوه آن وجود دارد و بعضی سال‌ها محصول فراوانی دارد که از آن به عنوان میوه استفاده می‌شود یا آن را خشک می‌کنند و یا از آن شربت و مربا و یا آلبالوپلو و یا خورش آلبالو درست می‌کنند.
ارزش غذایی آلبالو زیاد نیست و صد گرم آلبالو فقط ۷۰ کالری دارد. آلبالو دارای ویتامین آ، ب و ث است.املاح معدنی آلبالو عبارت است از آهن، کلسیم، فسفر، کلر، گوگرد، منیزیم، سدیم، پتاسیم، مس، روی، منگنز و کوبالت.
قند آلبالو از نوع لولوز است و برای اشخاصی که دیابت دارند جذب آن آسان است.
آلبالویی برای خوردن خوب است که رسیده و تازه باشد علامت رسیدگی آن رنگ آن است که کاملا قرمز و درخشان باشد. از آلبالویی که رنگ آن کاملا قرمز نشده است و دارای گوشتی سفت است دوری کنید زیرا مصرف آن سوء‌هضم می‌آورد و کار روده‌ها را مختل می‌کند.آلبالو وقتی تیره‌رنگ است و دارای لکه‌‌های قهوه‌ای است کهنه شده و رو به فساد گذاشته است. گاهی میوه‌فروشان برای اینکه آلبالو را خوش‌منظره سازند به آن آب می‌زنند این کار زود آلبالو را خراب می‌کند و آماده می‌سازد که زودتر فاسد شود.

ادامه مطلب
موضوع: طب.سنتی ,
تاریخ انتشار : 1392/03/10 ساعت: 2:10
 کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید
محل تبلیغات شمامحل تبلیغات شمامحل تبلیغات شما
محل تبلیغات شمامحل تبلیغات شمامحل تبلیغات شما
محل تبلیغات شمامحل تبلیغات شمامحل تبلیغات شما